CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, May 10, 2011

Bas baru

Wahhh pagi ni naik bas baru. SERANAS ada bas baru. Panas2 bau kedai lagi tapi saya macam kurang berkenan pasal interior dia ala2 bas City Link. Saya lagi suka bas dorang yang gaya seat bas ekspress tu. Nak jadikan port tido memang syok gitu...

Saya start naik bas ni lepas dah fedap dengan komuter yang asyik delay n tak dapat seat. Sejam kot nak kene berdiri dari KL ke Klang. Jadi kite bertukar naik bas. Nampaknya ia lebih indah dari naik komuter. Sejuk, selesa n tambang Klang-KL-Klang cume 3 ringgit sehala. Saya naik dari Klang dan turun di CM. Dari CM ambik bas Metro ke Raja Laut. Tambang 1ringgit. Bahgia bukan kepalang. TERBAIK dari SERANAS.

P/s: tp saya tetap lagi suka bas ekspres pny interior dari bas baru ni. X best la..

Sent using a sendiri punye Sony Ericsson mobile phone

No comments:

Post a Comment