CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Monday, May 9, 2011

Hari ini...

Alhamdulillah hampir sempurna puasa saya hari ni.. Lapar tidak, letih pun tidak cuma ada sedikit dahaga walaupun malam tadi tak makan dan juga tak sahur. Syukur Allah permudahkan urusan saya hari ni.

Tapi tak semuanye mudah kerana UTI menyerang lagi. Saya fikir ni mesti gara-gara tak habiskan antibiotik dulu. Tu la, dah tau kesannye tapi tetap nak ambik remeh. Nah rasakan.. diri sendiri kene tanggung akibatnye.

Tiba2 suami pula bersikap sweet bile dia cuba nak balik awal supaya dapat teman saya berbuka puasa. Kebiasaanya saya akan tunggu suami pulang untuk makan malam walau suami tibe selewat 11 mlm. Tapi tadi, siap dia tanya samada saya nk dia belikan apa-apa makanan untuk saya jamah berbuka nanti. Sweet bukan suami saya walhal saya tak terfikir pun semua yg tersebut. Saya fikir saya boleh menjamah makanan sekadar alas perut ketika berbuka dan kemudian makan malam bersamanya seperti selalu. Ternyata suami saya adalah anugerah terindah buat saya..

Baru tadi saya dapat panggilan dari suami. Dia akan balik awal dan kami boleh berbuka sama-sama. Insya Allah.. Sekarang saya dalam perjalanan menuju Shah Alam.. SELAMAT BERBUKA PADA YANG BERPUASA HARI INI..


Sent using a sendiri punye Sony Ericsson mobile phone

No comments:

Post a Comment