CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, May 10, 2011

Tahniah kepada kawan2

Bulan ni, tahun ni banyak sangat dapat berita dari kawan-kawan. Baik berita, bertunang, berkahwin, hamil dan melahirkan. Tahniah buat anda semua.

Ada BFF yang masing2 bertunang awal tahun ritu, berkahwin dekat2 dengan saya. Happy untuk mereka. Tambah plak dgn BFF yg sudah dan akan melahirkan tahun ni. Berita paling hebat bile takde angin, takde ribut, ex-BF tiba2 khabarkan mahu menikah. Owh, gembira utk ex dan pasangan. Ini yang paling latest la..

Tadi pula, pergi solat, jumpa kawan yg bernikah 6 bulan yg lalu, owh, teruja, bahgia untuk mereka kerana dia juga sudah hamil. Masih muda kandungannya. Masih sgt2 awal.. Dulu lepas dia bernikah, saya pula sibuk2 nak bernikah, kami selalu bergurau yang nanti kami mahu mengandung sama2. Rindu teringat waktu itu. Tapi hari ni sudah menjadi rezeki dia. Syukran...

Buat semua yg membawa berita bahgia, saya doakan agar anda sentiasa diberkati Allah dan kebahgiaan itu milik kamu semua selamanya. TAHNIAH KEPADA SEMUA !

P/s : saya juga berdoa agar saya juga sentiasa beroleh rezeki dan bahgia dari-Nya seperti mereka. Aminn

Sent using a sendiri punye Sony Ericsson mobile phone

No comments:

Post a Comment