CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Sunday, May 29, 2011

Hari Lahir pertama sebagai suami

Tanggal 27 May adalah hari lahir suami. Doa saya semoga suami panjang umur, dmurahkan rezki dan juga semoga hari-hari kita akan di penuhi dengan bunga-bunga cinta.

Suamiku,
" Kamu merupakan anugerah terindah buat saya. Selama 7 tahun tempoh perkenalan, saya tak pernah ada rasa jemu dalam hubungan kita. Kita sudahi hubungan kita dengan ikatan pernikahan. Kamu adalah teman suka dan duka, susah dan senang, siang dan malam. Kamu teman terHEBAT saya. Kamu sangat istimewa buat diri ini. Tempat kamu di hati ku. Insya Allah, kamu akan sentiasa tetap di hati. Tak kan berubah. Terima kasih Allah atas semua anugerah ini "

Baru hari ni dapat celebrate birthday suami secara simple2. Cume slice of banana choc cake from Secret Recipe dan di iringi oleh makanan2 santapan kami. Juga telah membelanja suami layan movie Pirates 4 @ Cathay Damansara seperti di pinta. Mungkin nothing special buat kamu, tapi ia sangat memadai buat kami. Spend time together adalah moment berharga buat kami. Sekarang pun masih di kedai minum teman suami layan bola.. Bahgia bukan kepalang...

Terima kasih suami atas semuanye sepanjang tempoh perkahwinan kita yang baru menjangkau 2 bulan, 2 minggu, 2 hari.

'Kan ku jadikan kau kenangan yang terindah dalam hidupku~~'

Sent using a sendiri punye Sony Ericsson mobile phone

No comments:

Post a Comment