CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, May 4, 2011

Sakit

Semalam aku kene UTI (Urinary Tract Infection) Giler punye sakit.. Dekat separuh hari la menahan keluar masuk ladies pegi mengencing. Last2 kul 12 lari g klinik. TAK TAHANNNNN...Pergi mendengar doktor punye pendapat. Alhamdulillah, xde pape. Doc kata ni perkara biasa berlaku kpd org yg baru kahwin. Erk.. Ok, ok aku redha. Janji xde pape yg memudaratkan kire ok la.. Doc cek2 n consult sket2 pastu die bg ubat Antibiotik n air garam. Katanye air garam tu bagus kalo org nk kene batu karang, die bole larutkan batu2 tu.. Erkkkk???
p/s: Aku cuma mkn ubat2 tu 2 kali je.. sekarang dah baik x makan dah. HAHAHA...

4 comments:

  1. dear, antibiotic tu wajib tau kene habiskn.. nnt bacteria tak semua mati n jd resistant dgn antibiotic tu.. takecare.. ;D

    ReplyDelete
  2. ko saje tanak mkn kan...lenkali ckp kat doktor gan ko nk mkn sehari je, tak pyh susah2 kasik byk2 ubat....

    aku harap ko faham bahasa aku!

    ReplyDelete
  3. wafa: yan tau tu.. tapi mcm degil x mo habiskan.. hehehehe..

    ReplyDelete
  4. CSI (konon) : mmg begitu la hakikatnye. tp dh org nk bagi, free lak tu, aku terima je la...

    ReplyDelete