CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Monday, December 15, 2008

Di Penghujung 2008

Hai...... dihujung2 tahun ni makin melambak2 keje yang aku kene siapkan. Mana ngan Invoice aku nak key-in, melayan kerenah auditor yang nak itu n ini, tu blom kire kerja2 dluar jangkaan yang akan dihadapkan kat aku.Hai....nasib2....ni la harga yang perlu di bayar oleh aku dalam usaha mencari rezeki....

see my table !! dah mcam apa dah...sume aku campak n bersepah kat situ..hehe.....Ni kire skit, kadang2 sampai x cukup meja dibuatnye.

Tapi apa pun aku tetap ada teman.... Chewies Maskot!! comel dak?? die mmg akan sentiasa melepak menemani aku wat keje n port die mmg sengaja aku letak kat atas keyboard (mcm dalam pic tu..)

Kebetulan ni minggu terakhir aku masuk ofis... Jumaat ni aku dah start cuti n go for Holiday!!! Yahooooo!!! Sebenarnye sedih gak sbb tahun ni aku x dapat join g Annual Dinner sebab dah ada plan yang lagi baik punyeee (bak kata Dafi!) So, harap2 tahun depan leh la aku join n moga2 tema yang lebih menarik buat aku..Ha3...... K la, nk smbg keje....kang nak cuti, keje tergendala, x syok ar........

No comments:

Post a Comment