CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, December 30, 2008

Sekitar Singapura

@ Admiralty MRT Station

Inside the MRT Coach

Double Decker Bus

In front of Singapore Flat

Masjid Sultan @ Bugis

Xde apa aku nk publish sbb x banyak pic yang aku snap cume ni skit2 je..Bukan apa.bz sangat bershoppping + melayan kerenah Raihanah samapi x sempat dah nak bergambar... tapi kire ok la kan, ada gak pic kenangan kat sane. Ikutkan kitorang nak g Merlion n Sentosa tapi x jadi coz cuaca yang kurang baik n agak susah untuk kitorang pergi dalam cuaca camtu. Harap2 nex time dapat la kitorang g. huhuhu......

No comments:

Post a Comment