CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, December 2, 2008

Jalan2 @ Damansara

La....awat anak Ummi wat muka cuak tu ??

So nice!!
Comel kan tegok anak2 ikan tu berenang beramai2.... Skali si kecik tu buat keje,boleh dia celup tangan dalam aqua tu....Hehehe !! ( Sori ar tokey !)

Wah !! best ker naik kete ngan Dino tu cayang ??

Eeee... apa ni ?? Takutnye saya....

Rabbit gigi satu !! hahahaha !!

Hari tu aku bawa anak buah aku sorang ni g jalan2 kat Damansara. Bermula dari Tesco, The Curve, Ikano Power Centre, n last g Ikea...Seronok nye die sampai kepenatan dibuatnye. Mulanya aku plan nak kuar ngan Honey jerk tapi bile akak tetibe suh aku bawa Raihanah, so kitorang bawak je la... Honey pun x kisah !! Masuk2 kereta je, Raihanah dah tertido n ngam2 sampai Tesco die bangun..Eh2,cam tau2 plak dah sampai. Anak2........ Apapun memang happening la hari tu...(Honey, practise tu !! kui3...)

@ Ikea..Seronok ke cayang duk baring2 kat atas katil tu....

Kembali ke zaman baby mu itu... Wah...macam x penah tido dalam baby coat plak !

Banyaknye mainan kat sini......Ada elephant lagi...

Hah! yang ni cute, kitorang dah tak tau camne nak bagi Raihanah duk diam.So,kitorang pun amik Foot warmer ni n pakaikan kat die.Huh!!!!!! akhirnye berjaya gak die duk diam kat stroller tuh!!

No comments:

Post a Comment