CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, December 30, 2008

X'mas Nite Eve @ Singapore

Malam Xmas, kitorang g tengok lampu2 kat Orchard Road...Wah memandang aku dah lama x merasai saat ni aku rasa xcited tapi bile ah sampai sane malam tu ada skit rasa kecewa sbb dah x best cam dulu2... dulu masa aku di zaman kanak2 banyak Santa Claus n mcm2 replika yang dorang bina n mmg menarik perhatian n seronok bergambar tapi kali ni mcm hamber je tu yang aku pun x banyak snap pic...Macam xde apa yang menarik untuk di snap. :( so korang blasah je la tengok pic yang x seberapa sempena Xmas 2008 ni.

It's Me n Honey

Wif my cousins

Wif Daus n Jijah

My Little Cousins wif snow man

No comments:

Post a Comment