CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Friday, December 5, 2008

Hari yang Memenatkan

Semalam aku g wat stock check stock company yang ada kat warehouse KN Sime n kat kilang ni.. Ya Allah...Penatnye la...dari pagi bawak ke 7 malam baru habis n baru aku boleh balik.Perghhhhh!!!!! Mmg betul2 penat ar... Tapi sowie la coz aku x leh nak snap pic team aku ni masa g KN semalam..Ala,bukan apa, x leh nak bercamera kat sane NOT ALLOWED ok!!

Tapi nak share gak ngan korang..Best aku kata...Kadang2 bile kene buat keje lain yang di luar bidang kite rasa seronok pun ada.Aku bukan x penah wat stock check cuma aku baru kali pertama rasa dibawa nak ke atas dengan menggunakan forklift...heheheh..... Staff kat sane dah siapkan letak 'cage' kat muncung forklift tu n then kitorang masuk dalam cage tu n pilot akan bawa kite naik ke atas ke tingkat mana barang tu disimpan. Tapi kat KN tu paling tinggi tingkat 6 ar... memula rasa gayat gak tapi bile dah lama,xde apa la...sonok wa cakap lu..... Ingat senang ker nak dapat pengalaman camtu...Best!!

Kat warehouse tu banyak sangat barang2 yang tersimpan kat situ.. Yang aku nampak ada Corn Flakes, Potato Chips, Gegula Hacks banyak ar....... besar la gak warehouse tu tapi tu pun menurut kawan2 keje aku,tu kire rendah tu kalo kat warehouse yang lagi satu (IDS) lagi tinggi....Wah....dengar cam sonok tapi rasa takut pun ade gak!!

No comments:

Post a Comment