CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, December 30, 2008

Makan2 @ Singapura

Teh Tarik !!

Makan...makan...makan @ salah satu kedai yang pernah masukJalan2 Cari Makan Singapura

Nasi Beriani Ayam

Mee Goreng Mamak
Yang menarik tentang Mee Goreng ni ialah.... kalo kat Malayisa kan Mee goreng kaler hitam kan tapi kalo kat Singapore, mee goreng die kaler merah. Dorang memang ada kaler yang diletak masa masak mee tu n menjadikan mee tu kaler merah.

Murtabak Singapura

Ni antara makanan yang famous kat Singapore. Nampak sedapka...(mmg sedap pun.)Kalo aku balik sane, mesti nak mkn sume benda2 ni. Nak jadi cerita disebabkan nafsu makan yang membuak2 + teman my Honey makan, berat badan aku dah bertambah 2 kg dalam masa 1 minggu. Terer x?? Betul2 gile.. So sempena tahun baru ni azam jangka masa pendek aku, aku nak kurus kan badan balik.Want come back to my ideal weight...huhuhu.............tapi aku lupa nak snap pic beafstick (atau lebih dikenali sebagai sos tulang) makanan ni pun special sama cam mee goreng tu.Nnt kalo aku dapat snap, aku upload tuk tunjuk kat u all camne rupa bentuk sos tulang Singapura...

No comments:

Post a Comment