CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Monday, January 4, 2010

Merajuk ke gaduh ??

Entahla... merajuk ke gaduh ntah. memula mesra manja, tetibe sorang kat utara, sorang selatan. Aisehh !! apa dah jadi daaa??

Alalala..comey le tu kan ngan topi gitu tu. Sepanjang trip kat Singapore mmg mr fizwan yg byk jaga die sbb aku ofcos la bz shopping kan. kalo x shopping pun aku mmg bz nk ushar brg pe yg aku bole beli.

Masa ni kitorang nak kuar berjalan le. Kami kalo kat sane, mmg standard naik bus or MRT je ler. jarang skali nk naik cab. So, masa nk naik bus ni, sesampai kat bus stop terus je si kecik ni menuju ke tembok tu rupnye die nk duduk kat ctu. n mr fizwan ni kan jenis suke melayan, jadi ikut je apa die nak. hurmm.. nasib lerrr

Tapi tgk apa dh jadi. ntah apa yg x kene langsung sentap ngan mr fizwan. sbb mr fizwan marah die berjalan atas tembok tu n xnk pimpin pun. ha3... aku soka....

Tu tengok, leh die mengengsot bontot kasi jauh je ngan mr fizwan. tergelak2 aku tgk dorang berdua ni. apa la...

Cepat!! bas dah sampai. Maka, terkocoh2la anak2 sume nk naik bas. lalalalala.This is a long bus. Kalo bese kite tgk double decker bus tapi yang ni bas panjang, sambung 2 badan, 1 kepala.

Ok, duk diam2 ngan mama yer, tu pun nk ddk diam pas kene marah ngan mr fizwan sbb nk berjalan2 dalam bas. bahayakan.. lg plak die suke kat tmpt penyambung badan bas tu. alahai anak....anak....



No comments:

Post a Comment