CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Monday, January 4, 2010

Shop till drop @ Causeway Point

Kalo nk tau ni adalah bus station tau. Maybe kurang jelas dengan apa yg menarik nye kat sini. Tapi yang pasti ianya jauh berbeza dengan Malaysia. Ni pun aku snap sepintas lalu jer. Bile tgk2 balik, ler... ni je ke yg aku snap. apa aku nk tayang kat korang kan?

Ok, kite akan masuk Causeway Point ni. Shop mall ni kat area Woodlands. kalo korang dtg naik MRT betul2 turun kat station Woodlands n kuar je dari MRT station mmg la korang akan nampak pintu masuknyer ye...

Masuk2 je dah penuh dengan X'mas deco. Wa... cantik, menarik, tertarik ko.. Aku suke la kalo dtg Spore time X'mas ni, deco x henggat ko. Tetibe teringat kisah lama. dulu masa kecik2 lagi cantik. mmg rajin la mama n angah n bw kami jalan sepanjang Orchard Road sbb nk tgk X'mas deco on X'mas eve. Tapi tu dulu, sekarang, frankly speak mmg dh sgt2 kurang meriahnye.

Nana je la skang yg terkagum tengok sume2 ni. Aku? bese2 jer...

See !!! kurang menarikkan deco nyer. Mcm sempoi habis la. Tapi snap la jgk. Kang xde muke aku, aku mokak2 kat mr Fizwan, jadi aku terpaksa je tadah muka sbb mr fizwan dh jerit2 suh berdiri ctu, hihihi...

Kat cni, aku xde shoping sgt sbb aku g CnK ingat leh la sambar shoes or h/bag tapi hampa sbb xde yg menarik n xde sales pun. buhsan tol la. G John Little oso same. not much thing dat worth for me to buy. We juz bought shirt from Giordano n I went to Value Dollar n buy a few little things only. Balik dgn hampa ko... from here, we go to my aunt house at Marsiling utk makan malam. Da...



No comments:

Post a Comment