CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Friday, June 18, 2010

2 hari sebelum majlis

Pekerjaan semalam adalah sangat melelahkan aku. Mana taknye, kul 8 lbh pg dah start kemas umah. Dari ruang tamu ke bilik utama ke dapur n last sekali  bilik aku la... Luckly Daus n Jijah ada menolong n then yaya pun dtg jgk walau kadang2 si keci ktu pun sibuk "mengemas" sama.. It's really damn tired but really fun sbb berkumpul ramai2 n penat. HAHAHA. Apa ko cerita ni cik yan???

Hari ni memeng plan nak kemas umah aje. SEHARI TANPA GAGAL. Wahhh statementttt!!! Sampai mulanye nk suh mr fizwan dtg sbb nak g beli brg. Tapi kalo aku kuar smlm, mesti byk keje tertangguh jadi ... tu yg aku spend the whole day utk kemas umah je smlm. Ari ni baru mr Fizwan dtg cni n settle keje2 luar plak. Gituuuu... Baru TERBAIK!! Tapi walau smlm, aku duk gigih bekerja keras, tapi smpt aku duk update status kat FB, pastu ade je plak tu yg rajin mengkomen. HUHU.. OK..OK jgn salah anggap, jgn pk, aku ye ye kata bz tapi mengadap FB, No..No.. ya.. aku cume update via Celcom SMS ya. Please take note!!

Ada la sekeping 2 pic yg Daus tgkp masa kami bekerja membanting tulang smlm. Kata nk jadi blogger gigih, kene sentiasa curi peluang tuk bergambarkan. Ok2, mari...


Ni masa aku tgh kemas ruang tamu. Tingkap dah lap, langsir dah siap tukar, pastu aku susun kerusi meja sume tolak tepi, sapu n nnt papa mop. Tu keje papa. yes!!!yes!!yes!! Yang aku tertonggeng2 tu sbb tgh kemas pelamin punye border. Selagi x pasang, selagi tu aku rasa semak ruang je...

Ni kalo mr fizwan nampak mesti die bangga sbb aku dah pacak tiang. pastu duk berbincang dengan mama nak pacak benda alah  ni kat posisi mama. So mama cadangkan pasang kat SUDUT UTAMA. Owhhh sekarang aku dah terasa termalu2 bile aku nk ke pentas ini nnt sbb kene mengharungi ramai org. Hello2 anybody of my fren, tolong teman I ke depan ye nnt. PLEASE, PLEASE, PLEASE.... (ikut rentak lagu Aliff)

Ni satu2nye kerja mama sampai ari kejadian. Masak, masak dan masak. 

Here is yaya yg kerja die adlh setup sitter dlm BILIK UTAMA. Haaa tgk2, aku dah terasa cam ada 2 pelamin plak. Xpe, ni impian mereka (yaya n mama), so layan je. Aku OK jeeeee...

Tang dapur n bilik aku idak le pule ada pic nyer. Xpe, cukup la ini utk pengenalan. Arini, org akan start berpusu2 dtg umah aku, start yg jauh, Angah n famili from Singapore. Aku rasa dorang dah memulakan perjalanan sekarang sbb dorang kata nk bertolak b4 subuh n subuh di area Johor saje.. My lovely cousin pun akan ada... Arghhhh love u all so much!! TQ sbb turun Klang utk majlis x seberapa ni. (x sabar sbb mcm2 benda kot aku pesan kat dorang and oso, my auntie2 yg lain pun kirim barang sama. TQ sume org Singapura!!!)

p/s : Aku x rasa aku sempat nk buat entri tuk ari ni sbb mlm ni akan jadi sgt bz sbb sume kene settle n set up by TODAY. If not, sok pagi aku nangis.. Utk sesape yg dtg ari ni expecially my fav Auntie from Singapore, my BFF yg plg dikehendaki dtg utk setup and all my moms' frens n makcik pakcik aku sebelah2 umah ni, TQ for your helping and have fun di majlis nnt. DAAAA...

No comments:

Post a Comment