CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Thursday, June 24, 2010

Gubahan coklat

1 full basket. Penuh dengan Cadbury coklat khas untuk mr Fizwan. Ni la salah satu gubahan yg kitorang buat utk mr Fizwan ari tu. Ni blom touch up lagi. Baru draft je ni... Ni pun ada org komen ko tau. Apa katanya "eh, banyak nye ko letak. Sket2 dah la... " Huishhhh mmg menyumpah la aku dlm hati. Hoii manusia!! aku nk bg tunang aku la. Sukati aku la nk letak bape banyak. Aku mintak duit ko ke masa aku nk beli ni???


Tgk budak kecik ni... Mau jugak die jadi model kat cni...

Perghhhh ni lagi x tertahan... Baik punye posing... KAHKAHKAH... Nana..nana... ada2 je ko ni la sayang...


No comments:

Post a Comment