CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Saturday, June 26, 2010

Selepas bertahun-tahun

Semua gara2 train komuter yg buat perangai cam hampeh. Aku band Komuter ar skrg. Selagi xterdesak, tak mahu la aku naik komuter tu. Expecially time g n balik keje. Bukan la kata nk kondem ke hapa tapi seyesly cakap, servis mmg cam hampeh. HAMPETDOTCOMDOTMY. Dan sejak aku terlibat dalam kes kabel elektrik meletup dekat Bangsar, train plak delay sokmo, blom kire lagi memanjang asik kene berdiri bile train dah delay, org penuh bersesak mcm x cukup napas aku dlm tu, maka dengan ini, aku isytiharkan selama bertahun2 aku x nek bas, mulai ari ni, aku g balik keje naik bas jerk. Puas hati aku. Tapi syukur jugak la sbb aku ada gak alternatif lain nk di carinye.



Waktu pic ni di ambil, it's around 630 am. Waktu g keje. Bas ni mcm buruk sket tapi bersih n selsa. Waktu balik tadi, aku naik bas lagi cantik. It's more less like bas persiaran. Cube bayang, Cantikk kan??? Aircond terbaik!! Sejukkkk..grrrrrr


Aku g balik keje mmg duk naik bas SERANAS sajork. Mudah, senang n yang paling penting selesa. Bas ni aku naik dr klang to Central Market saje. Dr CM aku menapak sket baru amik bas ke ofis. Total tambang per trip is RM3.50 utk dedua bas yg aku kene naik tu. Mmg syok ar nek bus, x penat langsung... bahgia jerk...

No comments:

Post a Comment