CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, June 23, 2010

Wearing Henna

Wearing Henna Session.. Aku?? Aku mestilah dah pakai dulu. tapi bile budak2 ni pun sibuk sama nk pakai, dah ramai2 pakai berjemaah sampai Nana pun siap sibuk nk pakai kat kaki cam aku ni hah. HAHAHA... lawak la budak2 ni.. Master die mesti la my sis. Die je yg master buat henna dlm ramai2 kami ni. xde la terer sgt tapi setakat nk pakai sendiri tu bole la.... x perlu la nk kuar duit 5 rgt sebelah tangan ke, sepasang tangan ke, utk pakai henna ni. Cukup aku kuar modal beli henna pastu meh pakai ramai2. gitewwww...


No comments:

Post a Comment