CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Thursday, June 17, 2010

3 hari sebelum Majlis Pertunangan

Semalam, mr Fizwan n kawannye g Butik Eyda (BE) nk mengangkut barang2 utk pelamin. Almaklumlah, budget ciput, bayar murah 2 je. Tu yg kene angkut brg sendiri. Tapi x kisahla. Syukur, kerana sepanjang perjalanan majlis kami, banyak yg sudi menghulurkan tangan membantu. ALHAMDULILLAH.... Punye la mengantuk tgu mr fizwan sampai., dekat kul 12mlm baru die sampai ngan barang2.Adoi, aku dah termengantuk2 dah. Siap dah msg2 die, jap2 tanye kat mane. Ngantuk giler ko.. sok nk keje lagi. Adoiiii... Bile sampai je, mr fizwan terus masuk kan barang, then suh tutup pintu apa, sume, dgn x pk panjang, terus je tido. 

So far, sume dah ok.. tgl kerjaan saat2 akhir je nnt yg perlu di bereskan. Tadi, pas keje, pun aku ke BE lagi. Kali ni Ayong n Ude juga mau join. Sbb utama, dtg sbb nak amik kain. X tau knp smlm mama x bg mr Fizwan skali. Xpela... Aku ok je kalo mr Fizwan ok. HUHU.. Dlm kul 10pm baru gerak dr BE. Tapi ude n yen nk blah sbb ada hal, so, aku ajak yong g makan dulula. Aku lapar giler tu. Makan2 n dkt2 kul 11 gak la baru gerak balik. 

Bile aku sampai umah, tgk bile aku ada barang baru. barang baru kah???  NO NO NO, tu almari laci mama yg kene humban dlm bilik aku. Eh!! sound good la, kalo almari tu dah masuk bilik aku, maknenye, bilik mama dah siap kemas la.. HAHAHA.. gembiranya dalam hati, kalo bilik sudah kemas... (sila nyanyi dengan nada yg betul) Fuhhh!! terbaik ar ma. Mama n Daus dah kemas kasi cantik punye. Selamat... beres dah satu keje aku. Bile aku masuk tgk bilik mama, dulang sume dah susun cantik. Tapi yg x bestnye, dulang yg aku dah pack for mr Fizwan pun dorang bawak keluar sama. Apakah??? xpe2 jgn salahkan mereka kerana aku jua x memberi info. Biarkan. Esok aku akan pack semula for mr Fizwan. Yuhuuuuu...

No comments:

Post a Comment