CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, June 8, 2011

Aonang Buri Resort, Krabi

Aonang Buri Resort, hotel terhabat buat kami!
Masakan tidak, sudahla kami beli pada harga yang murah gila sampai saya pun naik gila asyik nak bagitahu orang cerita yang saya dapat hotel hebat dengan harga yang yang terHEBAT!
I get it as low as RM18+ for 4days 3Nite from AAGo .Tu sume gara-gara AAGo asyik buat promo gila yang nak kasi-kasi orang barang free. Saya anggap tu hadiah perkahwinan kami sebab saya dapat harga tu only right after our wedding reception @ Muar on 26th Mar.

Pakej murah tu untuk bilik superior tapi bila sampai di lokasi, kami mintak untuk ke bilik Deluxe dan mereka bagi kami upgrade bilik dengan F.O.C. See.. see... betul-betul punya hebat hotel ni bagi service TIP TOP meletop macam ni.. Acik sukeee nokss!

IMG_3461
It'a a DELUXE ROOM for us. TQ Aonang Buri Resort for the great service that you give! Maveles!!

IMG_3462
Toilet w bathtub
IMG_3465
Dressing Table, TV, juga ada hair drier
IMG_3466
Beranda menghadap ke Swimming Pool
IMG_3471
Gajah penyambut tetamu.. Its towel. Cute kan??
IMG_3502
Pandangan luar dari beranda bilik kami...
Kami sangat puas hati dengan service hotel ni. Suami pun amat gembira dengan pilihan saya ni. ( Yela.. dia kan cume mengadakan diri je. Nak pegi bile, duk mane sume die x amik port je. tau2 isteri die mesti dah settle kan.. )

p/s: sangat suggest sape yang mahu ke Krabi menginap di Hotel ini sebab ia tepi jalan. Jadi kalo nk amik TukTuk ke hapa mmg senang... 

No comments:

Post a Comment