CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, June 22, 2011

Day 4 - Pusing-pusing habiskan waktu

Hari ni pagi2 dah bangun mandi dan siap2 terus sebab kami nak keluar pergi cari makan /bekfes dan pusing2 Aonang sebelum pulangkan motor jam 10 pagi nanti. Sebelum berangkat pulang harusla kenyangkan perut dulu kan. Penjemput kami akan tiba jam 1145 pagi nanti.

Pusing punye pusing, kami nekad nak try makan kat kedai ni pulak.

Pagi-pagi makan nasi sebab kena sumbat makanan berat . Lepas ni tak mau makan2 lagi dah sampai la tiba di Malaysia nanti.

Dengan tamak, mentang-mentang dah hari last, maka kami mahu makan minum secara tamak. Tadi memula dah order air teh ais. Tapi ternampak orang minum teh tarik terus nak te tarik la jugak!!!! Itu extra warm water mesti ada punye.

Hah hambik ko!! wajib ada atas meja makan ni. Minum la ko puas2. jangan lemas dah. HUKHUK

Kedai yang kami singgah makan ni orang-orang nye pandai berbahasa melayu. Memula mr.Fizwan yang bagitahu saya begitu. Sekali masa nk order teh tarik saya test la cakap bahasa melayu. Sekali yerrrrlaaa, die pandai cakap melayu. 
 
Perut sudah kenyang kan? Jadi mari saya bawa kamu jalan2 secara rambang di Aonang. Jom jalan- jalan...

Masjid yang masih dalam proses pembinaan. Kalau nak tahu, dari bilik hotel kami, saya boleh dengar azan berkumandang dengan jelas. Syukran. senang nak tau dah masuk waktu solat.

Cantikkan??? Berguguran..

Adakah ini bot nelayan? Saya kurang pasti. Ke long tail boat yang bawak orang pusing2 Island erk??

Kedai yang kami borong souvenir..

Nah hambek!! Sape yang sibuk sangat nak tatap gambar saya di Krabi?? Eh, shawl tu saya beli kat kedai yang saya tunjuk kat atas tu la.. Saya suka sangat shawl tu. Sebab dia kaler denim yang buat saya rasa senang nak match dengan apa-apa baju pun. Dan material dia juga sangat lembut… Saya beli dgn harga THB180.

Penyambut tetamu di lobi hotel.


Dan, sementara tunggu penjemput tiba, mari la kita berpose2 sakan.



Ok cukup!! kang lelebih terkeluar plak gambar yg super melampau.

Owh, van sudah tiba… Ready to airport!

Honeymooners yang gembira. Percutian kami sudah tamat.  

 
Krabi International Airport. 
Masa untuk check in dan kembali ke tanah air.
BYE-BYE Krabi!!!

Flight kami jam 115 petang. Tapi takde apa nak di explore di airport ini jadi kami cuma duduk2 tunggu plane.

Kami tiba di Malaysia dalam pukul 3 lebih waktu Malaysia. dan terus je ambik skybus ke KL dan seterusnya ke Klang. Memang takde sape yang jemput kami sebab kami yang taknak. Biar kami pegi balik sendiri. tunggu saje di rumah ya kalian.


No comments:

Post a Comment