CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, June 28, 2011

Bila mimpi jadi kenyataan

Malam tadi saya alami satu mimpi. Mimpi yang benar2 jadi kenyataan. Tapi mimpi itu bikin saya gundah gulana, resah gelisah seribu acara. Kerana mimpi itu buat saya rasa bahgia dan kerana mimpi itu juga buat hati saya meronta-ronta tak tentu pasal.

SERIUS! Saya sendiri tak pasti apa yang hati saya rontakan. Dari pagi sampai ke saat ini saya sedang bermain dengan emosi. Saya juga sentiasa berperang untuk mententeramkan jiwa. YA ALLAH, kuatkan hati hambamu ini, Tenangkan hati hambamu ini. Berikan aku kekuatan dalam menerimanya..

Sekarang on the way balik ke rumah. Saya perlukan suami saya saat ini. Saya mahu berada dalam dakapannya. Moga dengan cara itu mampu mentenangkan saya. Saya berharap.. Terima kasih ya Allah kerana kebahgiaan yang sentiasa kau kurniakan kepada ku. AllahuAkbar!! Allah Maha Besar...

Sent using a sendiri punye Sony Ericsson mobile phone

No comments:

Post a Comment