CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, June 1, 2011

Nur Mawar Ruzana Permata Hati Iifa & Azli

Welcome to the world princess… !!!
Mawar lahir on Mar’11 . Tapi masa tu kan saya tgh sibuk2 ngan wedding. Ada la saya dan kwn2 g tgk Mawar ni masa die baru2 lahir ari tu masa die baru seminggu dua lahir. kecik je halusssss je orangnye. Tapi ni adalah pic waktu majlis cukur jambul. Kami dtg sgt petang. sgl majlis dah tamat.. kami cuma dtg mkn jer… xde la sempat nk tgk die di cukur jambul nya….
IMG_3398
Hah terlentok2 Mawar.. mahu tido tu dia…
IMG_3394
Ada gaya seorang ibu x???
Tu makcik kat belakang tu pehal?? gediksss tauuu…
IMG_3395
Ko tgk..die lagi… kite nak amik pic Mawar la…
IMG_3396IMG_3397
Ini saya bersama Mawar tetapi juga masih ada retis tambahan di belakang kiri kanan nu…. Ko pehal??? Hahahhahha

No comments:

Post a Comment