CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, June 22, 2011

Bile bertemu Khairul Fahmi Che Mat dan Elia

Iye betullll... tak tipu.... saya jumpa Khairuf Fahmi &  Elia dalam majalah HARMONI keluaran terbaru ni. Rezeki orang, kita tak tahu. Dorang sama2 naik dalama usia yang muda. Saya sebenarnya paling suka baca blog Elia tu. Nanti sket2 die mesti selit cerita KFCM. Dah kata tunang kan.. Duk pusing2 tu jugak la yang mesti ada terkene tertempias dalam hidup ko seharian. kan??kan??




Comel sangat kan gambar dorang bertunang tu.. hurmmm

Kalo nak baca banyak lagi, g kedai sekarang beli majalah Harmoni. dalam sane ada cerita pasal Angkasawan negara kita, Sheikh Muzafar n Dr Halina yang bercerita tentang hal2 kehamilan beliau... 

Tahniah buat kedua pasangan !!!

No comments:

Post a Comment