CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Sunday, October 7, 2012

Berdiri atas kaki sendiri

Gud progress pada Faeq.  Bonda kagum pada kamu sayang.. Si usia 6bln 7hari Faeq dah bole berdiri berpaut pada pintu gate. Takde sape tolong pun. Gud job sayang...
Nak jadi cerita masa tu saya duk ralit2 main2 buku nota. Memula memang saya nampak dia tuju ke gate tu. Memang selalu dah di ke tmpt tu dan menengok2 luar. So saya biarkan jela dia ke sana. Sekali tengok dia senyap je dan tak patah balik ke saya pun. Sekali bila tengok, dia dah berdiri tegak di situ.. Tu diaaaa hero bonda.. Dan pabila dia dah berdiri tegak di situ, saya kene la standby dekat dia takut dia jatuh. Betul tekaan saya. Dia tak reti nak turun. Tangan sebelah dia dah lepaskan plak tu. Ewahhhh anak bonda ni.. Dan akhirnya saya yang tolong turunkan dia ke lantai sebab dia dah tak dapat nak control lagi dah. Apa pun, tahniah sayang...

No comments:

Post a Comment