CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Monday, October 15, 2012

Faeq dan biskut pertamanya

Semalam kali pertama saya perkenalkan Faeq kepada biskut. Kisahnya masa hari Sabtu kami bawa Faeq ke Setia City Mall. Usai tawaf mall kami pefi makan di McD. Faeq punya teruja tengok makanan sampai dia tantrum sebab tak dapat nak capai makanan. Siap tarik dulang lagi. Yang mak pak dia ni bersilat la tepis tangan dia dari tarik makanan. Akhirnya sayahisap fries tu untuk hilangkan garamnya dan saya bagi Faeq makan. Seronoka dapat makan

Dan nak jadi cerita lagi ari Ahad tu saya bawak Faeq berjalan lagi dengan kakak n Nana. Pastu kami pegi makan di Pizza Hut plak. Dan sekali lagi Faeq begitu teruja dengan makanan. Tapi saya tak berani nak bagi sup or roti tu. Dan akhirnya saya jalan laju-laju pegi supermarket Aeon dan belikan dia biskut.

Taraaaaa nila biskut saya...
Ermmm sedap ke biskut ni bonda?

nomnomnomnom

urmmmm delicious... 
Thank you bonda.....

No comments:

Post a Comment