CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, October 10, 2012

Lunch bersama Lisa dan Que

Lunch ari ni mmg dh berjanji nk mkn kat k.ani. our X-ofcmate dan manjees datang. So berkoyan2 la kami ke kedai k.ani.

Lisa mahu air jambu tu. Makanya aku sama Salfa pegi la tengok apa promotion yang ada tapi takde rezki Lisa. Takde yang promo. Lisa punye beria menyuruh saya belikan air jambu tu. Ingatkan die nak beli sepeti dua sekali rupanya dia nak 2 kotak je beb... Nanges acik.... Beria saya korek duit 50rgt. Kalo takat 2 kotak 20 rgt pun cukup. Blurghhhh

Lepas makan2 mereka naik ofis jap. Jumpa la ofismate lain kejap. Kejap2 pun adala sejam mereka di ofis. Kul 2 lebih baru mereka pulang. Dan yang sedihnye, xde pic bersama mereka. Takde ok... Takde....


::nota kaki:: arini saya minum jus kurma pegaga bersama teh tarik...

No comments:

Post a Comment