CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, October 9, 2012

Horlick+jus kurma pegaga

Hari kedua minum jus kurma ni. Hari ni buat horlick n 2 sudu jus kurma pegaga. Rasa dia masih boleh diterima tekak. Saya suka...

Ok, maybe ada yang tertanya kenapa saya beria minum jus ni. Cer kamu orang gugel. Memang jus ni penuh khasiat. Sebenarnya bagus untuk semua golongan. Dan saya punye niat, nak minum jus ni utk kesihatan tubuh badan dan juga sebagai milkbooster. Sebenarnya saya tak berapa risau dengan stok ebm saya tapi sekurang2nya saya boleh share nutrien yang baik dengan bayi saya. Lagi 1, nama je jus kurma pegaga tapi sebenarnya di dalamnya ada 7 jenis kandungan yang baik2 seperti kismis, madu, halia, habatusauda. Jadi mari kita manfaatkan benda baik ni sama.. Selamat mencuba!!

No comments:

Post a Comment