CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, October 23, 2012

Haji Ismail Group @ Langkawi

Hari pertama sampai dah terjah HIG ni. Tujuan utama nak cari periuk kecik tuk masak bubur bayi nnt. Kebetulan homestay yang kami sewa tu atas sikit je dari HIG ni. Pendek kata ni lah salah satu jalan nak balik ke homestay itu.

Dah alang2 masuk tu survey la terus apa yang patut. Pusing2 tengok apa yang boleh di beli dan di bawa pulang. 1st attack is Coklat! Dan beli jugak sikit untuk makan2 di homestay nanti.


Lihat tuala mandi dan hanfkerchief untuk Faeq tapi tak berapa menarik perhatian saya.

Jadi join mama tengok2 kain batik. Kami beli sorang selai sebab kan tak bawak baju banyak. So kenala beli kain batik untuk pakai kat umah nanti. :-)

Owh depan HIG ni adalab Langkawi SAGA. Masuk la jugak kejap tapi tak berapa nak menarik. Hiks...

No comments:

Post a Comment