CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, October 2, 2012

Masih tergila-gila

Dah 2 hari, pagi-pagi dalam bas tak tido sebab mengexplore buku nota ni... Kalo di ikutkan 365hari x 15 pun mmg tak habis explore. Takpe, biarkan saya terus tergila-gila nak godek2 buku ni. Nanti dah penat, memang confirm la saya tido dalam bas.

Eh pagi tadi saya download the sims. Game feberet saya tapi masih blom try lagi. Baru 2 hari ni download macam2 untuk buku nota dan diri saya. Yang 2 ari lepas download macam2 untuk bayi ja...

Saya tak tunjuk lagi kan buku nota saya??? Nanti saya try macamana cara mudah nak amik pic buku nota ni menggunakan camera buku ni. Acaner? Bole ke? Sape tau?

No comments:

Post a Comment