CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Thursday, October 25, 2012

Makam Mahsuri @ Kota Mahsuri

Nak pergi makan Mahsuri ni sesat barat la jugak. Memula dah sampai sini. Tapi kat signboard tulis Kota Mahsuri. Ehh betul ke tak tempat ni. Kami turun la jugak tengok entrance kena bayar fee la. Pastu macam tak jaid masuk sebab was-was betul ke ini tempatnya kubur Mahsuri tu. Dan kami pun jalan ke kedai2 depan tu dan naik kereta balik nak tuju ke tempat lain. 

Lepas kami ke Telaga Air Hangat & Pantai Pasir Hitam baru kami ke sini semula sebab lepas tanya2 dengan akak makcik kat Telaga Air Hangat tu, betul ke Kota Mahsuri tu makam Mahsuri? Sekali iyaaa katanya. Tu yang gigih berpatah jugak sebab kalau tak pegi rugila kan..  So kali kedua baru la kami bayar entrance dan masuk melawat kawasan makam.






:: nota :: Eh tak dimasukkan pulak pic di dalam kawasan.. Ni mesti Mr Fizwan tak habis transfer pic ni.. Aiyooooo sekian wasalam jela...

No comments:

Post a Comment