CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, September 23, 2009

1 Syawal 1430H - Baraan Family

Hok ni duk termenung melepak sambil tunggu yg lain2 dtg berkumpul kat umah nenek...

Sape dtg dulu terus salam2 n mintak maaf. Kalo n tgu sume ada n mintak maaf mau sampai ke thari blom abis... Ni pun mmg mtk maaf laju2 jer... huhuhu



Lepas sume dh siap salam2, maaf2 kat umah nenek sumenyer berangkat ke rumah boyot (boyot tu adalah mak kpd atok/nenek aku) jengah umah sepupu papa sblh atok. Area umah dorang tu seberang jalan jer... x la jauh n menjadi tradisi, kitorang akan jalan kaki beramai2 terjah umah dorang.


Dah sudah sedara blah sinun kitorang akan mula kan sesi terjah umah adik beradik papa yg sederet je ngan umah aku ni. Pendek kata, satu alamat la. Ok, kite mulakan ngan umah pak ngah ( sbb umah die plg depan. Kire 1st in the row adlh umah pak ngah.


Hah ko... nampak, sume duk bersepah dah. tu pun yg bujang2 duk kat dining hall.

Yang ni kat umah abg sedara aku merangkap anak Pak Ngah tapi pic pak ngah idak ler ade tuk tatapan mata korang...maaf la yer...


Next is umah Wak Long.. Ada nampak?? Penuh?? Dah tau kan bape family je yg ada...Ulang suara, ini cume 4 family dr 9 adik beradik papa k...

Ni masa kat umah Paksu aku. Almaklumlah dengan baraan kitorang yg ramai ni, n umah Paksu aku ni ala2 muat satu family die jer, kitorang sempat wat lawak bas k...kekdahnyer...

"bang...bang...masuk...masuk... blkg kosong bang...belakang...belakang..."


Hah gitu...

Tengokkkk... kan aku dah kata... sampai ke dapur... Seronok kan??? Sape ada pengalaman cam aku jugak?? leh la share.
Ni kat umah aku. Beranda jer lak tu. Idak ler pulak dorang nyenap pic reramai dah.. Jemuuu!!



Nak jadi cerita, cameraman ni anak Wak Jamil n sepatutnye pas umah aku harusla umah die tapi x dpt aku nk nolong nyer sbb xde lak die snap pic kat umah die... hurmmm... seadonye je lah yer...
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN...

p/s: sume pic untuk 2 entry 1 Syawal adalah dr ihsan Ameen Zomby...

No comments:

Post a Comment