CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Friday, September 18, 2009

Raya Gaya Mamee

This is sticky mode entry for 48 hours. Please scroll down for new entry...

Wah!!! kali ni Mamee ada wat ecard tau... Tapi bukan e-card biasa2. Sempena Syawal yg bakal menjelma x lama lagi, Mamee dah siapkan e-card raya yg very the vazz tuk memudahkan kite sume panjang2kan silaturrahim antara satu sama lain. So, send la banyak2 e-card raya istimewa ni kepada yg tersayang, kaum keluarga dan sahabat handai yang jauh mahupun yg dekat. Semoga dengan usaha Mamee ni akan merapatkan lagi ikatan silaturrahim antara semua.

But!!! ada satu yg aku x story lg tau.. Korang anta e-card ni bukan la setakat hantar kosong... 1, mesti la kene ikhlas, 2, korang leh menang hadiah tau kalo korang merupakan sender yg banyak sangat anta e-card ni dalam sehari. Hadiah?? lumayan beb!!!

Korang mungkin berpeluang untuk memenangi sebuah rumah terbuka PERCUMA Mamee Sllrrrp di Hari Raya ini yang akan dihoskan oleh selebriti-selebriti Akademi Fantasia kegemaran korang yg antaranya ialah Mila, Hafiz, Aril dan ada juga pengacara-pengacara radio Era tau! Tambah plak, Era juga akan memberikan hadiah wang tunai harian RM200 untuk dua orang yang menghantarkan e-kad terbanyak daripada laman web Raya Gaya Mamee! Dan yg best nyer, to all bloggers yg ada akaun Nuffnang, and menulis ttg kempen ini di dalam blog korang dan berjaya pulak dipilih sebagai pemenang, korang bakal menerima hadiah wang tambahan RM300 yang akan dikredit masuk ke dalam akaun Nuffnang !!

Wah!!! syok2....sukeee...duitraya, yeah!! yeah!!

Aku dh pun send e-card tu to all my frenz n mudah2an adalah rezki untuk aku kan...Ahaks!! (nk jugak tu...) So, kalo korang nk jugak, cepat la create your e-card and send banyak2 k...

Ni aku tunjuk contoh e-card aku yg aku send kat kawan aku ler...

1. Korang masuk website Raya Gaya Mamee ni n kene daftar dulu tau.
2. Bile dh berjaya mendaftarkan diri, korang pilih la mana satu card yg korang nk create. Ada 4 jenis card. Tradisional, (card bese jer, ko letak ucapan n send ler) n aku pilih yg ni...
3. Hurm... kat sini korang kene la masukkan ucapan yg ko nk tujukan kat penerima korang tu.
4. Haaaa tengokkk... aku dh masukkan ucapan aku. tapi korang jangan la tiru ucapan aku tu k...


5. Ok, dah siap sume, dah review, korang send la kat keluarga,sahabat handai korang. Jangan risau la sbb korang leh gune address dr email korang. Yahoo ke, gmail ke, hotmail ke... Korang juz enter ur id n password tgu die prompt pastu select2 penerima n send... Dah siap!! senangkan???
So, apa lagi?? cepat la join. Mende ni dh start lama tau dr 7 Sept rtu tapi aku sendiri baru perasan n will end on 18 Sept. Arini bape ari bulan??? ye pandai...16 Sept kan? Jadi apa lagi hegeh2 ngadap blog aku ni, tinggal la kejap blog aku ni n g daftar n do the so on. Dah sudah baru dtg mai balik...hehehhe..

Eh, lupa, kan ke tadi aku gtau ada 4 jenis e-card raya kan. Yg contoh aku tu yg tradisional. But yg ni adalah Riang Ria yg mane korang leh luahkan ucapan Hari Raya bersama dengan gambar selebriti kegemaran korang.


Yang ni plak Animasi, ko tempek la muka2 yg tersenyum manis tambah dgn ucapan yg menarik tertarik da boommm


N yang ni Muzikal. Nama pun muzikal, harusla ada lagu kan dengan ucapan raya utk syok2 hepi sambil baca kad korang. X gtu??
Korang pilih la yg mane korang suke n wat apa yg patut n yg paling penting, send la banyak2 nnt leh menang hadiah..Kalo menang jgn lupa la share2 ngan aku ni....hehehhe....

p/s: Untuk maklumat lanjut, sila layari Raya Gaya Mamee or Nuffnang page.

Khidmat pesanan ini dibawakan oleh fizyanz khas untuk Raya Gaya Mamee.


No comments:

Post a Comment