CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, September 8, 2009

Jatuh.Pecah.Berderai

Hah....nampak benda berderai jatuh pecah tu... Tu la perfume aku.. Kan ke aku jual One Drop Perfume, jadinye haruslah aku guna pakai perfume tu jugak kan. Tapi ntah macamane, aku nk pakai nak calit2 kat badan aku bg wangi tetibeeee terlepas dari tangan n jatuh pecahhh... Wo..sayang wo.. ye la, walau aku tokey tapi sayang la jugak kan sbb benda tu baru je lagi aku amik n gune. suku pun blom dh jatuh pecah. dah harum wnagi semerbak bilik aku kerna nye...



No comments:

Post a Comment