CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Sunday, September 6, 2009

Kenduri @ nenek house

Rasanya lama sudah nenek x wat kenduri kendara. Bukan la majlis nikah kahwin maksudnye.... N malam tu nenek wat kenduri sempena nk pose mybe lebih kepada kenduri arwah rasanya. Hurm... agaknye la kan..


Makanan dah siap berhidang.. Ni tengah tunggu orang baca doa pastu leh makan ler...

Antara tetamu yg ada.

Ala, sume pun bukan orang lain.cume anak beranak,adik beradik, ipar duai, sepupu sepapat sebelah papa la ofcos yg ad. Tapi yg baca doa apa sume nenek jemput ahli kariah masjid. Lepas Isyak baru start. aku tunggu dorang baca doa, makan lebih kurang, pastu aku balik la.hahahha....

Jangan kat aku ngelat ok sbb ptg pas balik keje aku dh dtg tlg lebih kurang bawak ke Maghrib.Pastu balik pas Isyak baru terhegeh2 aku dtg. Ok la tu kan.......


Yang ni sume dh bz-bz nk hangkut mknn tu hidang ke depan. Siap ada berkat lagi tau...huhuhu..

Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment