CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, September 8, 2009

F&N Random Survey

Hikhikhik... Mcm x percaya aku leh terlibat dengan survey mcm ni... F&N Survey utk produk mereka. Nak jadi cerita, hal ni jadi masa aku nk tgh tgu Ayong la kat stesen komuter Subang (ala hari yg aku nk jumpe dorang kat Sunway Pyramid tu). Dalam pada tunggu Yong tu, dtg la the sweet girl ni n katanya nk wat survey. Aku pun cam xde pape je nk wat, aku ok je la...

Maka bermula lah adengan soal-jawab mengikut soalan yg dh disediakan. Disebabkan aku memilih utk jawab dlm bhs Malaysia jadinye survey tu di buat melalui PDA. Kalo English, dorang bg paper n pen je. huh!!berdaulat la plak kan.... So tanya punye tanya sampai dah abis tu aku dapatla gift kat bawah ni.... Jeng...jeng...jeng....

Dalam paper bag ni ade air soya setin nagn pamplet ttg jwpn kite tadi. Tapi gift ni dh tertinggal dlm kete yong. Aku lupa nk amik waktu nk balik tu. Eh, lupa plak... kebanyakan soalan yg di tanye tu cam soalan pola pemakanan kite utk kesihatan.Aaaa lebih kurang gtu la kan...

Hah, ni la antara geng2 yg wat survey tu... Meriah je kan, tapi tengok dorang cam penat je.

Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment