CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, September 23, 2009

1 Syawal 1430H


Sedih sepi di pagi raya...

Yeah !! Raya datang lagi... Tahun ni kau masih beraya di Malaysia. X tau la bile dpt raya kat Singapore lagi. Tapi raya tahun ni xde la sakan sgt sbb atok baru sgt2 meninggal aritu kan..


Wif my sister.. Untung bile ade cameraman bertauliah yg sudi jer nak nyenap pic aku merata tmpt. Tu aku malas nk bawa camera. Biar je die yg wat keje. Aku agak2 nk tadah muka, aku panggil je die..hehehe..

Yeah!! Jgn jeles k... Aku tetap dapat duit raya. Berjaya aku paw sepupu sepapat aku yg ringan tangan nk sedekah n aku plak ringan je tangan nk menadah..(sungguh x malu kay..) Ada aku kisah?? Janji aku berjaya perkene dorang... :P


A big family... Ni my father site.Ni baru 4 family jer termasuk anak pinak n menantu cucu sumer.. Yg ada cume Wak Jamil, Wak Long, Paksu, My Family. Hah tu ler.... ni baru 4 kalo 9 sume ade, muat ke ko nk bgi sume2 ni terjah masuk umah ko... Aku rasa umah aku pun idak ler muatnyer... Camne tu??


No comments:

Post a Comment