CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, June 8, 2011

Saya sayang dia seperti dia sayang saya

RE-PUBLISH ENTRY DULU ...

Sekarang masih teman suami layan bola di kedai minum. Jadi saya membaca blog yg berbunga hati itu. Ya Allah, banyak rupanya nama saya di sebut2. Macam ada saja perkara yang melibatkan saya.

Bff sudah menghitung hari mahu meninggalkan saya. Nanti saya dah takde teman bekfes, teman lunch, teman eksited tengok2 blog or web, tiada teman yang boleh terima gurauan kasar ganas saya. Saya pasti akan merindui setiap saat bersamanya nanti.
Cik P,

Saya minta maaf jika saya byk menyusahkan dan menyinggung kamu. Untuk hari2 terakhir kamu, saya cube datang awal agar kita dapat bekfes sama sebab lepas ni pasti peluang untuk saya minum pagi di warung agak tipis. Tiada teman sudah nanti.. Terima kasih buat segala usaha dan penat lelah kamu sepanjang majlis perkahwinan kami dulu. Akan tetap menjadi kenangan yang abadi. Bile kamu sudah jauh dari saya, kamu jangan lupa saya tau. Kamu kene tahu yang saya pasti merindui kamu. Terngiang2 gurauan kasar kita dan pasti saya takde teman untuk di buli seperti kamu.

Kamu jangan nangis bila membaca entry ni. Biar saya sorang yang bergenang2 airmata masa menaip entry ni di kedai makan. Saya dan suami memohon maaf untuk semuanye sepanjang perkenalan kita ini. Saya pasti merindui kamu.. Itu adalah PASTI! Jaga diri dan semoga kehidupan kamu di berkati Allah. Salam sayang dan peluk cium saya buat kamu..

update: 
Cik P semalan dah last day.. aku malas nk layan die sangat semalam. Prektis duk sorang kat sini takde teman bicara. HAHAHHA Apakah???  Ok tak..tak... itu namanye cobaan buat2 biasa xmo bermain adengan leleh.. Petang teman Cik P bagi2kan kek kpd kawan2.. dan lastttttt kami bersalam berpeluk... takde satu ayat apa pun yg boleh keluar dari mulut saya melainkan airmata menjejeh2 macam gaya suami mahu pergi berperang.. Balik-balik asik cakap take care.. take care... take care tau.. LOR.. ko kenapa??

Kami duduk berjiran baru 2 tahun tapi kami sebenarnya sangat rapat. Sebab kami selalu buat projek jahat sama-sama. Kami selalu bergaduh, bertekak tapi kami x pernah bermasam muka. Minggu lepas kami marathon makan sume makanan bekfes di sekitar ofis ni. Sanggup ni bagitahu suami nak datang kerja awal sebab nak g bekfes dengan P. Suami pula layan kan aje. Siap die plak yang main ugut2 kita balik suh siap cepat sebab nanti lambat nak g bekfes. Aikk???

Suami kenal P. Yela die kan yang bergerak hebat waktu wedding kami. Lagi pun kami selalu bawak die naik kereta pastu tinggalkan kat tepi jalan malam2 di hujung bulan. (Naseb le kalo kene kacau dgn aBANGLA).

Hari ni saya disini update entri ni sorang2.. Tak payah nak sorok2 dari die lagi sebab die takde dah kat sebelah ni. Tapi saya boring. Boring sebab takde teman nk berbual sambil buat kerja... kejang dah mulut ni sebab x bercakap. hiks... I miss her a LOT!!!! Dari pagi bersiap nak ke kerja dah berbual2 dengan suami sambil sebut2 nama die. (kalo die tersedak masa tido tu kami suami isteri la punye kerja). Sekarang mahu ajak Lisa pegi makan sebab dah terasa bosan tahap cipan. "Lisa...lisa... marila hiburkan hati... " (nyanyi ikut lagu ibu tu yer..) Ok dah la, xmo layan sedih, "benci kamo forever"

Sent using a sendiri punye Sony Ericsson mobile phone

10 comments:

  1. bangau...kan aku dh nangis...habis batal kak yanti...

    tp hari ni kamu lambat utk bf...esok dtg awal ok, kena make sure nasik lemak aunty, roti canai dan segala di try sblm aku babai wisma dan kuala lumpur

    ReplyDelete
  2. La haiiii aku puas la membaca apesal batal kak yanti. rupenye ko nk ckp habis BANTAL kak yanti.. ayoyoyo...

    itu lah.. hari ni terlewat. Insya Allah esok cube perbaiki walau selalunye cubaan utk dtg awal terkandas memanjang.. slhkan abg yg anta ku g keje tu.. hohohoho..

    itu entry paling meruntun jiwa.. its from heart... from deep of my heart.. I'm gonna miss u a lot babe!!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. sengal...nape tah nk baca byk kali...kan dh nangis lagik..

    kamu slalu tolong aku jugak kan, sama dgn si suami kamu, dan aku slalu jd bahan gelak korang kan

    kamu slalu gelak kan bahasa melayu aku kan

    dan aku tak bole lupa, masa kamu cuti kawen tu, aku tgh crash bomb bang, kamu call aku, aku terus nangis, walau pun kamu sebenarnya tak tahu apa2

    terima kasih kamoo....heart u

    ReplyDelete
  5. 8kali dah nangis....tak mo baca dah..

    terima kasih atas doa indah kamu

    moga aku terus maju

    ReplyDelete
  6. kan... bukan kamu sahaja. aku juga seperti itu. baca je nangis..baca je nangis... betul2 punye meruntun jiwa ini entri 430 pagi... Semoga kita sama2 berjaya mengharungi liku-liku hidup ini.

    ReplyDelete
  7. ye lah...tak bole ckp yg lain, sbb touching sgt. dr aku sakit telinga dgr suara kamu yg high pitch tu smp aku dh tak heran kalo kamu memekak setiap pg.
    aku ckp suh kamu take care sbb kamu kan pregnant seminggu lebih (AMIN).
    aku jd tak biasa dgn ofis yg diam dan tadak penjahat seperti kamu....hahaha
    nnt aku nk beli lg RV atau hershey choc cake kasik yg sesapa tak dpt tu, kamu mcm biasa assist aku deh...
    sayang kamu forever!!!

    ReplyDelete
  8. kan... aku pun blom biasa bile xde orang nk lyn bebelan aku.tu aku kata kejang dah mulut aku sbb x bercakap.. juga macam pelik bile asik kene bersopan je di ofis. ayoyoyo... tak boleh bertindak ganas macam penyangak lagi.nnt aku train lisa plak terima kejahatan aku.bole x lisa??

    pasal seminggu lebih tu, masih belum terjawab.. Itu semua rezeki Allah, kalo confirm, Alhamdulillah.. sekarang cume bertawakal dan berdoa je sebab dah usaha. Hikhik

    Wei,
    mmg entry ni sangat berhantu, baca namploh kali pun rasa nk nangis..nangis..nangis... rindu kamooo uwaaaa.....

    tadi bagi link ni kat lisa, tunggu lisa komen die menangis ke tak. :)

    ReplyDelete
  9. kamoo..ternangis lagi bila terbaca utk ke sekianbape kali

    aku gembira kamu sudah berada di new phase....kamoo jaga diri ok...

    pastu kamu doakan aku berjaya dpt tintinpinpinponpon hari selasa ni, supaya aku bole bwk kamu pulang ke shah alam dgn jayanya...heheh

    ReplyDelete
  10. wawawawawa.... mau da tintinponpon baru kah??? bagus la.. biar aku yg rasmikan.. hiks!!

    Kamu juga doakan la agar kami selamat semuanya dari awal hingga akhir..

    ReplyDelete