CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, June 8, 2011

Di LCCT to Krabi, Thailand

Pepagi Ahad (22 May 2011) suami isteri dah celik mata. Kami mahu pergi bercinta selama 4 hari 3 malam di Krabi, Thailand. Dari rumah kami ke stesen komuter dan terus ke KL Sentral. Kemudian dari sana sambung menaiki skybus ke LCCT. Owh indah... untuk orang bercinta seperti kami. Flight lambat sedikit dari jadual asal. Haishhh dah la tak sabar nak terbang, dia nak lambat-lambat plak. Nebes acik tau... nebes.... Akhirnya jam 130pm kami mula naik dan terbang dan mendarat dengan selamatnya only at 155pm waktu Thailand (yang beza lambat sejam dari Malaysia. Kalo ikut waktu Malaysia, kami tiba jam 255pm) 

IMG_3424
Di depan kaunter AA kerna mr Fizwan suruh tambah baggage. Ntah apa die nk beli bawa pulang pun saya tak pasti.
IMG_3426
Melihat jadual penerbangan kami…
IMG_3430
Tu diaaa.. bakal terbang pada jam 13:25 waktu tempatan, waktu Malaysia la kan pastinye

IMG_3433
Eh suami ni, tak percaya pada isteri ke? Die pun nak jugak tengok. Sama je, tu la waktu penerbangan nye.. Iskhhhh!

IMG_3437
Suami isteri yang gembira kerana mahu pergi BERCINTA!! Yuhuuuuuuuuu
IMG_3438
Arrive saja di Krabi Airport sudah ada orang menanti kami dengan sign board yg tertera nama Nor Azian. Hahaha eksited ok.. Ala kan ke saya sudah beli airport transfer. Apa nak herankan kalau ada org jemput kami... Theee... Saya memang suggest la terutama pada diri saya sendiri untuk beli airport/hotel transfer sebab dah tak payah pening2 fikir. Ye la, kita baru 1st time sampai dari ternganga, baik beli je terus dari AAGO. x perlu fikir2 lagi dah.
Di Krabi Airport sambil menanti pesennger lain yang mahu di jemput sama.
IMG_3445
Ini van yang menjemput kami. Kami suka banget dengan van ni sampai kami terus pasang angan2 mahu beli van seperti ini. Syok beb wa cakap lu!
IMG_3446
Di dalam van sambil menikmati permandangan sepanjang laluan kami.
IMG_3447
Masa kami tiba, hujan renyai2 sudah mahu berhenti. Kami sangat kagum dengan jalan raya di Thailang ni. SUPER DUPER HEBAT. Jalan kampung tapi kalo banding dengan highway 3 lorong kat Malaysia ni, saya pasti highway 3 lorong di Malaysia pasti kalah jauh ketinggalan. 

note: Kami beli flight ticket ni pada harga RM52 ringgit sehala pada masa AA buat free seat promo. Jadi total flight ticket return for 2 person = RM4++. Itu pun jadi mahal sebab suami punye flight ticket ke Krabi dapat promo RM1++. Maybe pergi punye ticket RM52 sudah sold out kot…

1 comment:

  1. gambar waktu aku call kamu sblm take off takde ke? hikhikhik

    ReplyDelete