CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Monday, August 18, 2008

Aku Lelah...

Aku lelah....Penat untuk hadapi semua ni lagi.... X tau dari mana aku nak mula.Kadang2 rasa nak cakap salah, x cakap pun salah.... Kenapa kan......Dunia....Dunia..... Dipendekkan cerita, hari aku dah kehilangan sorang kawan yang aku sayang....Bukan kerana dia dah pergi untuk selama2nya tapi kerana salah faham.... aku pun x tau la nak salahkan sape.Aku sendiri ataupun die. Kalo ikut apa yang aku tau, mmg la aku yg akan dikatakan pesalahnya tapi ntahla. Aku sendiri keliru dan x pasti. Mulanya benda kecik jer...tapi bila kawan aku memperbesarkan dan meremehkan benda ni, ia betul2 jadi besar. Mana kan tidak...dia terlalu menjaga syarat untuk berkawan dan mulut orang yang akan bercakap sampai aku yang menjadi mangsanye... Kenapa die nak sangat jaga hati org yag jauh dengan dia sedangkan aku yg selalu ada dengan die, dia tolak ke tepi... banyak kali dah sebenarnya benda ni jd antra aku dgn die tapi aku wat dono je....n wat berprasangka baik...Tapi x sangka dalam aku cuba jd baik, die buat 'taik' ngan aku. Kadang2 aku meyesal sbb aku jd kawan rapat die sbb kalo aku x jd kawan rapat die msti hbgn aku ngan die ok je.... ni bukan dan tahap suam2 kuku jer tapi dah hangit pun... X pe la...biarla die cari jalan yang paling baik. Mudahan2 hubungan kami akan sejuk semula sprti sebelumnye....

p/s: kepada kawan baik yang yan maksudkan, yan nak awk tau yang yan x nak bermusuh ngan mana2 kawan baik yan. Yan sayang sume kawan yan.. Tapi kalo ada salah dan silap yan yg wat awk terasa hati sedlam2nyer...yan mintak maaf.. Tu jer yang boleh yan cakap sbb pd yan,walau ada salah yan,tapi awk yang terlalu meremahkan keadaan... Awak fikirla selagi ada peluang untuk awak cari salah awak sblum awk asyik nak tuding jari kat yan.. Xde yang sempurna cuma kite yang kene menyempurnakan keadaan.... jangan lagi merumitkan keadaan... " Mengapa manusia gemar mencetuskan pertelingkahan sedangkan manusia itu sendiri dilahirkan dari sebuah kemesraan."

No comments:

Post a Comment