CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Friday, August 15, 2008

Annual Dinner KSCCM - 24 Nov 2007


Ni antara koleksi pic yang kitorang sempat click!! click!! malam tu...Ini majlis makan malam pertama yang aku hadiri semenjak aku join CCM Duopharma Biotech Berhad. Uiiih...bolehla tahan, grand jugak... Dapat jugak tengok muka staff2 subsidiary lain.Walaupun x tau sape nama, sekurang2nye kenal la,penah la jugak nampak muka dorang.. Hehehhe.... Tapi yang x bestnye aku x dapat pun lucky draw malam tu.Moga2 tahun depan ada rezeki aku..huhuhu... Xpela, asalkan dapat meng'enjoy'kan diri malam tu cukupla... Memandangkan ni makan malamyang pertama tentunye ia akan menjadi ingatan yang berkekalan... Aku nyer target tahun ni,kalo aku g,aku nak click!! click!! puas2... Pas tu leh share2 ngan korang kan... (yan,yan... sejak bile ko gile nak bergambar ni.....x paham la....)

Nila member2 yang se'table' dengan aku (aku, zizan, zamani(peserta CCM Idol), Kak Yan (one of the calon pakaian terbagus), kak Rozi, Sofi, Jaina, Shiera,kak Ana(duduk)) Malam tu makanan yang disajikan ok la jugak,bolehla tahan tapi yang tahan nyer,waiter xnak serve kitorang sampai kitorang ngan selamba badak,wat muka dono, serve la diri sendiri...Teruk betul la...Hampagas.. (p/s:Kepada waiter,waiteress yang bertugas malam tu,jaga korang aku report kat bos korang nnt...Makan gaji bute... Aku x kire......Aku nak report gak...)

Malam tu aku sampai umah kire2 kul 1:30 pagi.Adoi letih gak....Sampai umah,aku siram2 badan,trus je tdo....Selamat malam sume..........Sampai jumpa lagi...... ZzZzZzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...................

No comments:

Post a Comment