CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Sunday, August 17, 2008

Majlis Konvekesyen - 01 Dis 2007

Majlis konvokesyen bagi Program Pusat Kerjasama - Universiti Teknologi Malaysia.

Majlis ni berlangsung pada 01 Disember 2007 dan sempena hari lahir aku yang ke 22. Kire 2 in 1 la ni... Alhamdulillah, sekurang2nyer berjaya jugak aku menamatkan misi aku... aku di anugerahkan Diploma Pengurusan Teknologi (Perakuanan) . Uih....rasanya macam kitorang sekeluarga pergi bersuti tau x. Mana x nye, hari Khamis dah berangkat. Yang pergi cuma aku, mama, papa, Daus, Jijah dan x lupa Wan. kakak aku n family x ikut pasal die masih dalam pantang...Kitorang pergi 1 kereta je, bertolak pagi dalam kul 10 camtu n sampai sane dalam kul 2 ke 3 camtu la...Sampai, rehat2 sat, Petang tu gak aku, Daus, Jijah, Wan terjun dalam pool yg ada....Arghhhh....seronoknye la.... Mandi2, pastu kuar g jalan2, g jusco Skudai tu, pusing2, g makan, balik hotel lagi... Hotel tu kire tahap Apartmen la, ada 2 bilik tapi yang peliknye wan x nak tido dalam,nak tido depan tv,Lantak la yang....Tido la mane pun...

Pagi sok (Jumaat) aku ada rehearser kul 8 pagi.. adoi,blom pape dah terasa penat... Kul 6 pagi aku dan bangun...Siap2 tuk g rehearser Kul 12 cam tu baru balik.... Angah (dari Singapore) datang... Saje je pun x de apa... Borak2, g mkn KFC, dalam kul 5 angah balik... Malam, dak2 tu plak nak makan,g la kuar sat, beli nasi goreng ngan satay... Tapau mkn kat Hotel....Dah lewat ni,aku nak tido sok mesti penat coz ada majlis penganugerahan...Nak tido, Selamat malam.....
Adoi.....hari yang memenatkan....tunggu dalam dewan je dah berjam... yang masuk dewan cuma mama ngan Wan. Papa xnak,die duk jaga bebudak n kemas2 barang....Abis sume majlis dalam kul11,Pastu kena tunggu turn amik gambar Studio plak. At last, lebih kurang kul 4 baru gerak balik.......


No comments:

Post a Comment