CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Monday, August 25, 2008

@ ZooMelaka

At Zoo Melaka, wah....ok jugak kat cni..Aku rasa macam aku ni x penah g zoo la...Iskh2....teruk la ko ni yan,apa nak jadi ni... ha,masuk zoo ni kene bayar ye, 7 ringgit untuk dewasa,kanak2 aku x tau lak...hehehe..... Apa binatang yang korang nak tengok,sume ada. kire puas hati la gak g zoo ni...Kalo datang bawa anak2 lagi best tau...Leh bagi dorang timba pengalaman...

Hah... ni la pic berani mati yang aku n Mas amik...Punye beria dekat ngan Kuda ni,siap amik gambar lagi2.tau2 lepas amik gambar,baru kitorang tau yang kuda ni boleh mengigit. Siap ada papan tanda amaran lagi...Gile la !! Nasib baik x kene gigit wo.........

Yang ni konon nyer nak amik pic zirafah,tapi kitorang berempat yang over pose kan....Zirafah pun sipi2 je namapak...hehehehe...kire ok la tuh, ada la jugak nampak kaki n kepala zirafah..

No comments:

Post a Comment