CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Monday, August 25, 2008

Melaka River Cruise


Melaka Cruise yang akan menyusuri Sungai Melaka.Owh...Rupenye banyak benda baru yg ada kat Melaka ni...macam tempat yang menarik dah ada....Hai....ni lah antara picture aku n kawan2 kat cruise ni.... Mungkin nampak macam biasa jer tapi apa yang menarik nye bila naik cruise ni ialah bile dapat tengok2 sejarah2 n tempat yang dah lama bertapak kat persisir sungai ni...N yang best kat jeti Melaka Cruise,ada Cendol yang memang sedap n terkenal kat sini,Kalau datang ke Melaka n naik cruise,jgn lupa rasa cendolnye tau.....Fresh sangat2 !!

No comments:

Post a Comment