CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Friday, August 15, 2008

Raihanah Jasmina

This my cute lovely baby.... RAIHANAH JASMINA lahir pada 31 July 2008... Ni lah anak sedara aku yang pertama... Sayang giler ar.Dari mula dia lahir,aku yang uruskan die...mandikan, siapkan die, bagi die makan, dan sampai sekarang pun kalo kakak aku keje malam, dia akan tido ngan aku...(bagus ko ni yang, ada ciri2 nak jadi ibu mithali..hehehehe) Sehari kalau aku x jumpa die,mesti aku duk teringat2 kat die... Hai.........bile plak masa untuk aku jadi ibu....(-,-)

Sekarang Raihanah dah 10 bulan...dah mula nk berdiri. Ni pic die masa umur 8 bulan.Bukan main beria duduk.. Tengokla tuh ada hati nak pakai baju seksi tapi badan kussssssssssssss semangat.... Aku ajar dia panggil aku 'umi' tapi nak tunggu saat dier panggil aku 'umi' (x sabar den dengar ni...excited betul..!!) Raihanah,dah besar jangan nakal2 tau, kalo ko nakal, umi belasah ko cukup2...huhuhu... sayang anak umi.....MuuuuuuuuuuuaaaaaaaaHhhhhhhhh!!!!

No comments:

Post a Comment