CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Thursday, August 28, 2008

Minggu-minggu terakhir di bulan Ogos

Hai.....hari yang meletihkan sampai nak update blog pun x sempat...Almaklumlah....kalo dah ujung2 bulan ni aku mmg bz giler dengan keje yang melambak2,yang terpaksa aku finishkan before masuk bulanan yang baru...Tu la rutin kerja bulanan aku yang tak pernah nak bertukar....Bile ujung bulan jer mula berkejar sane sini,tu belum termasuk keje2 yang di luar jangkaan... Nnt la satu hari aku upload pic meja aku yang bersepah bile time hujung bulan...Aku bukan xnak upload skang tapi bateri charge camera aku rosak...Sedang elok aku balik Melaka rtu die rosak...Hai terpaksa la aku beli camera baru..(ko biar sungguh yan,yg rosak charger, tapi ko lebih2 plak) So wat sementara ni xde la tatapan menarik yg leh aku share ngan korang... Ari tu ada gak aku ushar2 camera baru sambil2 aku ushar charger uih...aku terasa nak beli Sony cybershot la...cam best jerk...!! Apa pendapat korang,ok x?? Bagi la skit respon kalo ada apa2 maklumat yang leh di share... Erm... aku ada keje skit skang ni,nnt aku update blog lagi erk...Skang aku nk try2 active ngan facebook...Sesape yang ada facebook,add la aku....jangan malu2

No comments:

Post a Comment