CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, August 19, 2008

Berbakul-bakul

Hah.... padan muka awk Raihanah kena masuk bakul.... Tula kacau umi nak lipat kain lagi.Yang awk g menyepah kain umi wat pe ?? Nanti umi kasi pelajaran..... Tuuuuuuu dia.....Raihanah in basket !! huhuhu..... Ingatkan die nak nangis ke apa, rupenye wat muka selamba badak die jer duk dalam tu.

Bile dgr kite amik camera mula la wat muka comel die nak bergambar... Apa dia ingat umi ni dienyer camerawoman ke ?!?

Tula...bile dah puas duk dalam tu, die leh kuar sendiri lak tu...

Aku saje x nak tolong die.Nak tengok tahap berdikari yang tinggi dalam diri... (konon je....die mmg bole explore punye...x yah risau la umi.) Awk dah wat bakul umi sampai koyak,leh lak awk wat muka dono n awk kuar ye... nanti umi nak tunjuk sume pic ni kat mama awk...Biar die tau betapa dahsyat kami membuli awk kat sini.....kihkihkihkihkih..............

Yeah !! Raihanah dah berjaya dah umi..... Menang tau.........(kepada mama awk, sorila...ni bukan adengan membuli raihanah tapi saje nak tgk aksi pelik2 die....)

No comments:

Post a Comment