CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Monday, August 25, 2008

Di Bandar Hilir


Wah....... dah banyak dah tempat baru kat sini...tapi aku xde g sume tempat...Yang pertama aku nak tuju kat sini,tu hah............Menara Taming Sari...Menari ni tinggi kire2 80 kaki (dari aras mana aku x pasti lak) Cabin kat cni akan berputar sampai ke puncak....kat puncak die akan berputar dalam 5-10 min kot n sambil berputar,kite leh tengok permandangan di sekitar kota Melaka n diorang siap bagi sedikit penjelasan mengenai tempat kat sekitar tu...






No comments:

Post a Comment