CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, May 20, 2009

Aku kene tinggal


Tersangat la sedey kerna aku kene tiggal dek Mr Fizwan. Sok die nk balik kg. Nak jenguk org tua die merangkap bakal mertua kau nnt.hehehe... Mayb ari Senin baru die balik cni.Wa....lamanye la die balik.Sian aku n segala program aku mggu ni akan terbengkalai. Wa3... Nasib mgu ni aku xde pape projek. rasanya aku akn duk umah diam2 n blogging sampai sudah. apo laie yg aku leh wat. Hurm.....camno ni???


Nasib td ptg Mr Fizwan free n jemput aku balik keje. kalo tak, mau sasau aku di buatnye x jumpe die seminggu. Tadi sampai umah around 730 pm, duduk kejap, mandi, solat, makan, n then Fizwan trus je nk balik cpt. Ada hal katanye. Xpela...nak wat camne. Aku pun apa lagi2 duk kejap2 trus je nk on9. Huhu2...Hai....aku mesti merinduinya, Ting tong !! (cam iklan kat tv dolu2 tuh..Iklan mende aku x hingat la..) X sabar nk tgu Fizwan balik cni walaupun die blom lg balik kg.(apa da....emo jer lebey)

So, memandangkan Fizwan nak balik kg ni kan, wajibla aku nk publish pic die kat cni. Kurang2 leh terkurang rindu aku kat die.Hua3....

1 comment:

  1. Salam yanz... hehehe buleh jer.. janji ada pengerasnya :P

    ReplyDelete