CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Monday, May 4, 2009

Selamat Pengantin Baru Ezrina & Fauzani

Sepuluh jari di susun tanda memohon ampun atas ketidakhadiran ke majlis persandigan mu itu.....

Salah sorang kawan tempat keje lama aku. Baru je die quit dr Duo sbb dpt cikgu (aku dah penah wat en3 psl minah ni bulan lepas.jd x nk cite pasal die quit lagi)

Ok, semalam majlis persandingan diorg. Aku nk mintak maaf sgt kat Kak Ina sbb x dpt dtg. Bukan sbb jauh atau apa tau tp sbb sedara papa pun ada majlis persandingan anak die. Memandangkan tu majlis yg pertam, jadi kitorang kene berkampung la kat sane. So, mmg xpat nk curi masa g umah kak Ina. Apapun aku publish gambar di sekitar majlis pernikahan dorang yang dah berlangsung tanggal 29 March 2009.


SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT KALIAN.
Moga jodoh kalian akan berkekalan hingga ke akhit hayat n diberkati Allah selalu...

No comments:

Post a Comment