CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, May 5, 2009

Remmm, remmm, REMPITTTTTTTT !!


Remmm....remmm...REMPITTTTTT !!!!!!!!

Wah, terlebih sudah !! Ni sudah lawan tokey. Raihanah merempit. Nway, motor ni aku belikan ms 1st birhtday die rtu. Mula nk beli yg kecik jer, tapi tgk yg ni lagi ranggi, apa lagi, sambar je la yang ni. Tengok la gaya seorang perempit tu. Dasat kan?? die mmg gtu mmg suke sgt memanjat. Aku pun x tau la nape mungkin ada gen boy kot. Hua2... i baru motor tau blom lg kuda n memanjat kat buaian kat umah tu. Lagi la.. siap willy2 brape tiang aku x tau la plak. Lu pk la sdrik ! (bak kata Nabil).

Cube gtau skit sikap n perangai ni ikut sape?? sape lagi kalo bukan bapak aei... Hari2 merempit motor n mak aeiii plak merempit kereta sampai x tau brape kali kene saman. So, lu jawab la sdrik. Bukan salah anak yg di didik tapi salah mak pak yg mempraktik. (kih3..) suke jerk nk ngomplen.

No comments:

Post a Comment